Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2023 18:29 - Лято 2021 ( част 2 )
Автор: ivanovarosita Категория: Тя и той   
Прочетен: 297 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Напрежението и умората си оказаха влияние . Започвах все повече да се изморявам и да се чувствам като парцал  затова напуснах ресторанта и пицарията в един и същи ден , оставих си работната позиция като продавачка на балони в нощното заведение . На следващият ден трябваше да заминем със Златка , брат ми и сестра й . Не знаех реалната причина защо позволих да се случи това изобщо при наличието , че аз можех да си позволя друго . Емоционалната ми зависимост към това момиче ме хвърляше в бездната от която не изплувах . Докато шофирах по магистралата не ми мина през акъла как ще обръщам внимание на децата с нас . Ние двете не им бяхме за пример , защото си обичаме алкохола , мъжете и марихауната . След като пристигнахме в курортното градче “Слънчев бряг “ ( Със закон трябва да се забрани на лица под 18 години ) си спомних веднага 2017 година и страхотната лятна любов която преживях с едно момче , докато бях във връзка с друг ! “Отвратителна си “ - казах си на ум . Връщайки се в миналото по този начин мога да погледна себе си от страни и да забележа грешките допускани преди . Но не бях и на вълна “връзка “ защото от няколко месеца вече бях сама и ми харесваше много . На моменти се чувствах самотна , на моменти се чувствах добре . Но бях като развързано куче ! Какъв беше този глад за внимание и обич , който все търсех у другите , но никога от себе си ? Не се забелязваше този проблем само в мен но и в Златка , и при още  много други момичета . Тогава пак се запитах “защо “ , но ми беше малко двусмислено сама да се питам и сама да си отговарям . Ми ако отговорът ми беше неправилен , но какво ми пука , нали е трябвало някой да ми обясни . Ще се оправдая с това ! Жалка картинка отстрани , но пък тогава не осъзнавах колко много се самоунижавах ! Радвах се до някъде , че започнах да намалявам темпото с мъжете и ускорих темпото със самоосъзнаването , докато Златка ускоряваше темпото с момчетата и забавяше темпото със самоосъзнаването . 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanovarosita
Категория: Тя и той
Прочетен: 43852
Постинги: 33
Коментари: 35
Гласове: 82
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930