Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2023 22:35 - Зима 2022 ( част 2 )
Автор: ivanovarosita Категория: Тя и той   
Прочетен: 392 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.06.2023 22:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 После се замислих за идеята за страничните ефекти показани ни в училище за марихауната . Тя променяла психиката на хората . Има много случаи на “луди хора “ , които са обяснявали за страничните ефекти от нея . Едни казват , че са виждали извънземни , други казват че получават паники , а пък на трети ги успокоява . Има всякакви странични ефекти . Тогава не се приех за “луда “ , а за човек със собствено съзнание . “Поне мисля “ , казвах си на ум . Защото на следващият ден , когато отидох на гости при Златка и се напушихме , аз отидох там . На слънчев бряг се върнах и за бармана се присетих . 
  • А , ти да видиш . Защо ми изникна този човек в главата ? - казах аз смеейки се .
  • Кой ма ? - попита Златка . 
  • Бармана ! - отвърнах й аз 
  • Ма мани го тоя ма . Виж как се държа с тебе ! - напомни ми 

Прокарах пръсти през косите си. След две седмици беше осми декември и с колегите ми се разбрахме да ходим на Банско . Когато разбрах , къде работи той исках просто да го подразня с присъствието си , защото знам , че не ме харесва . В момента в който влезнах в бара и му махнах с усмивка и най - нагло му казах: 

  • Дидооо. 
  • БЕ АРЕ МАХАЙ СЕ БЕ . - изкрещя се той и ми махна с ръката . 

 Почувствах се доволна , че само с присъствието си го дразня .  Много му отиваше бялата тениска .  “Много е красив “ , помислих си и продължих да пия . 

Изминаха нови две седмици и наближаваше Коледа . Ние със Златка прекарахме почти месец заедно в нейната квартира . Прекарахме двете Бъдни вечер , Коледа . Тя беше с Ковид, но не беше сериозно инфектирана , но и го използвах като претекст за пред моите родители да не се прибирам . Не исках да оставам при тях , всеки ден се отдалечавах все повече от тях , защото не намирам смисъл . За мен те са родители . Семейство ще си направя с човека , когото наистина ще обичам и за друг не искам да милея . Всеки път в който аз реших да употребя марихуани този човек ми изникваше в съзнанието . “Оле изчезни бе “ - повтарях си на ум . Интересното бе , че тя ми влияеше също и на самото ми осъзнаване и личностно развитие . “Много over-тинкваш” ми повтаряха приятелите когато задавах въпроси като малките деца. Защо това , защо онова ? Но пък аз и изглеждах като дете . Моите родители са ми говорили колко непослушно и диво съм било . Било е първи юни ( Денят на детето ) през далечната 2003-2004 година и Росита решила , че трябва да грабне вниманието на целият център казвайки ; 

  • Вие сте най-лошите нищо не ми взимате , днес е ден на детето ! 

Според моите родители , те са ми били угодили на всяка една моя прищявка . “Пълна дивачка “ - казваше майка ми по хумористичният начин . Аз също се смеех всеки път на тази история . 

 Мариела ми се обади да работя в навечерието на Нова Година в София и аз приех . Отивах с мисълта да изкарам пари . А когато с пристигнах в София , Мариела ме посрещна заедно с нейният приятел . 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanovarosita
Категория: Тя и той
Прочетен: 43138
Постинги: 32
Коментари: 35
Гласове: 80
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930