Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2023 02:49 - Лято 2021 ( част 6 )
Автор: ivanovarosita Категория: Тя и той   
Прочетен: 822 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На първият ми работен ден бях леко притеснена , защото не познавах никого . Запознах се с моите колежки сервитьорки , но на барманите не обърнах внимание . Вечерта мина успешно , разбрах как работят въпреки , че нямах никакъв опит на тази позиция . Вземах поръчки , носех ги и това е ! В квартирата в която ме настаниха бяхме две момичета , а тя бе за четири човека . Но една сутрин се събудих и тогава пристигна още едно момиче . 
  • Да не те събудих ? - попита ме тя 
  • Не . - отговорих й сънливо 
  • Казвам се Тони .- каза тя и понечи ръка към мен 
  • Аз съм Роси . - представих се и се здрависахме . 
  • Ти явно си нова . 
  • Да снощи беше първата ми смяна . Ти от кога работиш тук ? 
  • От две седмици , но сега ще се нанеса тук , тъй като живеех при братовчед ми - обяснявайки ми се , аз я наблюдавах и я огледах отгоре до долу . 

Слушайки я , интуицията ми подсказа , че момичето е читаво . Много се бях опарвала през годините от хора и бях станала малко по-дистанцирана от новите хора . Страхът от предателството и болката от загуба на хората ме беше променила . 

  • Искаш ли да отидем да хапнем нещо ? - предложих й аз . 
  • Да . - съгласи се на драго сърце . 

Две седмици по - късно с Тони се сближихме и преместих багажа си в нейната стая , решихме че ще спим заедно . Една сутрин след работа бях подпийнала и с бодра крачка вървяхме двете към ресторант “Джани “ , за да закусваме заедно с другите колеги . До мен седна едно момиче и започна да обяснява нещо свързано с дискотеката . 

  • Извинявай ти къде работиш ? - попитах я аз , защото не съм я виждала през тези две седмици в дискотеката , а пък се познаваше с всички! 

Тя отпи от кока колата си чрез сламката и каза : 

  • В Корнера . 

В същата дискотека в която аз ? Тогава защо не съм се запознала с нея до сега ? 

  • Ама като каква , не съм те виждала . 
  • Като танцьорка ! - каза тя с тон , който ми казваше “ти малоумна ли си “ 
  • Извинявай не съм те забелязала , аз не ги забелязвам танцьорките по принцип . 

Така си и беше . Какво ме интересуваха тези клатещи се кукли . Тя май ми се обиди , защото направи странна гримаса . Всички ми се присмяха . До нея седеше висок мъж . Него го знаех кой е , един от барманите , но името му не зная така и не се запознах с никого от тях . Научих им имената от другите . Тогава го огледах по обстойно . Бе висок с тъмна коса и сини очи . В моите очи бе красив мъж , но само това . Единствено той реагира неутрално от разговорът между мен и Никол . На следващата вечер с Антония отново пихме по някоя друга водка , напрежението на работа ми идваше в повече . Бях на ново място , не умеех да сервирам толкова добре , бях си втълпила в главата че ако не пия няма как да се забавлявам на работа . На мен наистина не ми се работеше по дискотеките . Като цяло не желаех да робувам повече заради пари . За мен те са като окови за моите ръце , ако не ги притежавам ще съм част от бездомниците . 

 Отново закусвахме заедно с колегите в ресторант Джани . Много се бях напила . С колегите обсъждахме темата за сервитьорките и тогава се обади барманът с яростен тон скръстил ръце : 

  • Ти си носачка ! 

Какво съм ? 

  • Не аз сън сервитьорка ! - отговорих аз 
  • Каква сервитьорка си , ти си носачка ! - каза го с такъв злобен тон от който аз се уплаших . 

И заплаках като малко дете и през сълзи казах : 

  • Защо ме обиждаш така , аз съм сервитьорка . 

Наистина ме обиди по този начин , защото не го разбирах . Какво означаваше носачка и какво означаваше в неговите очи сервитьорка ? Очевидно му стана някак жално към мен , тъй като аз продължавах да плача като дете . Защо се уплаших толкова от него ? Що за тон беше това ? 

  • Пушиш ? - попита ме той . 
  • Да . - отговорих му бършейки сълзите си . 
  • Елате двете у нас , ако искате да пушим заедно . - предложи той. 

Съгласихме и отидохме заедно с още един колега барман в неговата квартира . Седнах срещу него и той загъна зелената цигара .  След третата стъпка усетих черно пред очите си и припаднах . Кръвното ми падна ниско и се уплаших . Сортът му беше много по-силен от този , който аз си пушех . Той се уплаши и постави бучка захар в устата ми . Жестът му по необяснима причина ме трогна . 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanovarosita
Категория: Тя и той
Прочетен: 43339
Постинги: 32
Коментари: 35
Гласове: 80
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930